Tuesday, July 5, 2011

Yeah!


Welcome to my new blog! Yeahaaaaaa~ ini blog yang kedua. Harap Maklum. Ini blog manyak private. Tidak akan sama sekali aku bagi link blog aku pada budak sekolah aku plus hmm my mummy ;PP hakhak. Yeahhh. Suka gilaaaa. Boleh luahkan isi hati aku tanpa budak sekolah aku tuh tahu. Hmmm. Yelahhhh. diorang kan bagus sangattt. Dok perli orang belaka je koje. Pergii dahhhh. Hmm, only 5 months left! After that, i will change my number fon and I don't want to contact with them anymore. Kawan hapa macam tuh. Huhuhu~~

Okay nak cite pasai semalam. Aku gaduh besar dgn kawan aku yg D ni. Time tu aku marah gila kann sampai terlepas ba alif ba ya. Hmm, mmg aku macam tuh bila marah tak dapat di kawal. Siapa kenal aku tu dia tahu lah kan aku ni macam mana barannya aku bila aku marah en. Kawan kt alamin, cousin, family je yang tahu aku ni macam mana. Tak percaya tanya lah diorang tuh.

Kisahnya macam ni, aku print out hw yg cikgu bg then suro ketua kelas fotostet sb kang aku tahu aku mmg dipersalahkan. Lepastu, aku just cakap tanya dia, ada duit kelas tak? dia jawab tak. Aku balas tolong la kutip. Dia aku da letak jawatan. Aku bukannya secara rasmi pon. Then dia malas aku pon tanya siapa nak sponser. Dia marah. Tak payah spoenser2! Lepastu aku cakap kau bayar lah! Dia balas, kau nak aku bayar pakai apa! Takkan lah duit utk 10sen takde bongok! *aku mula naik angin* then masing2 diam.

ttbe dia bebel balik, cikgu suro online tu online je lah tak payah la fotostet! Aku tension lah kan. Kira bagus lah aku tolong mudahkan kerja satu kelas! Aku pun dengan tension WEH ba alif ba ya. Sebijik keluar. Then Si C ckp kinaa relax. Cikgu pandang je aku. Hmm, baru tahu aku naik angin macam mana kan. Aku nangis je dalam kelas tuh. Bukan nangis sb tu, nangis sb aku ni daripada dulu sampai sekarang langsung tak dapat kawal nafsu dek amarah aku ni. Daripada kecik lagiiiiii. Huhu~ Doakan aku ye dapat mengawal kemarahan.

Balik aku cerita kat parents aku. Aku cakap sebenarnya memang tadi aku nak belasah dia weh. Rasa nak hempuk je kepala dia nasib baik aku duduk. Ibu kata, awak jangan buat. Nanti tak pasal2 libatkan parents semua. Jangan gaduh2. Ayah pulak cakap alah 6 bulan je lagi awak kat situ. Tak payah layan orang macam tuh. Heh. Sebelum pegi sekolah tadi pun ibu ingatkan macam2. HEK!

Semalam aku pon minta maaf kt siD tuh. Semalam juga masa aku tengah emotional aku terus block dia dr fb. Budak2 ni semua perli2 aku en. Habis lahh siE 'remove drpd fb!' siF 'haaa, remove friend dr fb kan!' siB 'yeahhhh, remove dr fb' aku pun buat pekak. malas nak layan budak2. Huhu. Dalam hati kecil hati lah kan. tapi aku buat dunno je. Kang gaduh lagi, payah pulak. Malas la kan.

Takpe takpe, hari ni hari kau orang, esok lusa hari aku. Lepas habis sekolah aku da plan nk tukar no then tak nak cntc diorang langsung. Then, aku nak block diorang terus drpd fb. Malas nak kisah pasal diorang. Kawan tak ikhlas nak buat apa. Kalau nak diikutkan semua selfish, semua ego, semua kawan atas sebab satu kelas. Hmm, Nak buat macam mana? Tapi aku tak kisah sb aku ni peramah sikit tak memilih pasal kawan, dengan budak kelas lain pon aku kawan. Tak macam diorang, asyik nak benci anti budak tak memasal. Huh.

Okaylah till here about the problems of teenangers.

Didaaa~