Saturday, July 9, 2011

Oh Jadi Masalah ke weh?

Salam'alaik.


Kenapa kenapa kenapa dan kenapa? Kenapa perlu jadi masalah dengan setiap kali post aku tu? pasal nail varnish? Aku just nak share something dgn readers aku. Aku bukannya post kosong pon. Itu pun jadi masalah ke kawan? Terasa? Hmm, Yelah. Aku tak tuju kat kau, aku tujukan kat semua orang. Lepastu nak suruh aku delete pasal post tu? Heyy, suka aku laa, aku yg post. Kenapa mesti jadi isu? Aku tak faham betul.

Itu lah masalahnya budak sekolah aku. Aku post kata aku perli diorang. Hey, that's my blog. So what? You don't like it? Heyy, tak perlu lah bukak blog aku tu. Aku tak kisah, aku tak paksa. Aku tak marah. Don't worry lah. Haih. Tak faham aku dengan manusia ni. Yela, aku cuma nak perbetulkan apa yg salah. Tu pon salah? Benda baik tak nak terima, benda jahat bukan main laju je kau terima. 

Hmm, lantak la. Post aku, ada aku kesah ke weh? Pergi dah... Mmg semakin hari semakin benci aku dengan diorang ni. apa aku buat salah. Diorang buat je betul lah ye? Manusia. manusia. Aku tak kacau hidup kau, kau tak yah kacau hidup aku boleh? Semak, rimas tau tak! grrr!

Kbai. Wassalam