Tuesday, November 1, 2011

Apekehe?

Salam'alayk...


Ya suara aku sumbang :/ selesema la katakan. Smlm dah nk demam, doakan lah aku cpt sembuh ya! :') Nk exam boleh sakit. Mana taknya cari padah pergi minum milo shake kt skolah. Mmg taklah nk sembuh :PP Hewhew. Okay da stop minumm yaa! 'Dr 'Atikah'  berpesan jangan minum air sejuk, jangan tidur tutup muka, jangan mandi malam. Hahaha semua aku buat :B

Btw, aku ckp mmg kasar eh? :O Yelaaaa, standard ah aku ckp gitu, dgn smua org aku ckp cmtuh kot? Heh. Bila aku ckp baik baik kau tak gerak pun kan? Kau tak dgar pun kan? Bila aku ckp kasar kau marah. Tak tahu nk ckp ape lg dgn org cm kau. Tkpelahhhhh let it be~ Apa-apa pun aku minta maaf ya !

Hahahaaa, aku ni kan pemalu sikit /pemalu hanjing kau!\ Aku kat skola ni mmg tak bergaul dgn lelaki sangatt. Hukhuk. Hari tuh masa kt graduation day bebudak ni ejek aku dgn "__________" Aku tension la jugak. Rimasssss. Aku pun bahan la budak tu balik. Hahaha! Aku kan kuat bahan ;p  Then dia bgtw kwn aku yg first time aku ckp dgn dia. LOL. aku terpakse :'\ HAHAHAAA!

Td pun teman syera pergi tandas. Hadoiii bnyk bunyi la jiran2 sblh aku tuh. Semua "_________" aku buat bodoh je. erghhh, syera dlm tandas skjp je cuma aku terasa lama sb kena bahan -..-" zzzzz. Time nk g koop, diorg semua bahan aku lagi dan lagi. Siap cakap "alaaa lalu tmpt lain laa" "asal belok" whattheheck mannn -.-" masalah betullll. Heisyyy.

Okay 2 dr kanan tuh saya punyaaaa XD MWAHAHAAA!

Okayyy gtg, 13 hari lg T.T BAIIIII ;p

Wassalam. Haha