Thursday, October 13, 2011

Bodohnya aku!

Salam'alyk.


Yaaaa, mungkin minggu ni buat aku tension dgn family problem. Dush! I hate it. Semalam nangis gila gila. Kt sekolah tetiap pg nangis. Entah tak tahu nk cerita kt siapa~ Cerita kt 'dia', dia ckp aku Bodoh! Yeah, i know that. Masa tu mmg aku down gila. Mmg time tu aku salahkan takdir. Seriously masa tu aku mmg tengah down tahap ape je -.- Sorry la, terus aku tak balas text 'dia' tuh. Pape pun hidup kena teruskan jugak :/ Even ada pahitnya dalam hidup. Tetap ada manisnya juga~ Cuma aku je buta kot?

Td pun aku g skola tak breakfast sb igt dia bawa nasi lemak. sekali dia tak bawa, mmg aku geram. eh bukan tak bawa tp bawa 1 je. Bygkan la, aku yg berie sangat suro dia bawa nasi ttbe dia bawa org lain punya ;/ Sumpah aku benci gila weh. Huh, naik angin aku. Da ah aku ikat perut je~ Huhu. Okay malas aku nk cerita buat sakit hati je lerrrr == Huh, after solat taubat sb aku seolah2 salahkan Allah hati aku kembali tenang. Alhamdulillah~

Rasa sangat bodoh bila aku salahkan Allah. Sedangkan sejak sejak ni, aku yg jauh drpd DIA. DIA bg aku ujian utk aku dekat blik dgn DIA sb DIA sayang aku. Ya, DIA sayang aku. cuma masa tu mmg aku macam orang gila tak ingat Allah, tak ingat Rasulullah. Bukan tak ingat tp ego aku ni tinggi sangat sampai aku menidakkan semuaNya! Aku cuba pujuk hati, tapi hati aku keras. Mcm batu, kalah batu. Almaklumlah hati hitam~

Okay mmg patut kecewa dgn perangai bodoh aku ni. Aku tak sepatutnya jd mcm ni. selama ni aku boleh handle problem aku, takkan yg ni tak boleh right? Okay, dahhh. malas aku nk cerita lg. Pergi membawa diri dulu. Doakan aku :')  Kin doakan pain jugak :B


Wassalam!