Friday, September 16, 2011

Aku benci!

Salam'alyk!

okay first of all, sorry tak update pape. Okay seperti yg semua tahu, blog ni tempat aku luahkan problem kt sekolah. sb blog satu lgi tu diorg bce lepas tu karang jadi berbalas2, YELAAAAA MINAH TU DA ADA BLOG!

Look at this ;
Baca la apa yg aku type kt blog aku, ada kena mengena dgn somone ke agak2nya?

Alah, ckp orang JANGAN POST KT BLOG. skali dia g balas balik apa yg aku type kt blog

Know siapa salah? Agak2 aku dia yg salah sb dia ttbe je tulis direct eventho tak tulis nama aku. Hahaha, tapi mcm la orang bengap sangat kan? Haihhh, lain la blog aku, aku perli orang pun tkde terang-terangan :P Ada aku ckp kau, dia dan sebagainya? Aku just cite psl aku je kan? Hadoii, masalah betul la kau niii. 

1- kau pelik dgn aku sebab emo je kan? Okay aku mmg benci dgn 'persahabatan' kita! semuanya selfish belaka! Tahu selfish tu apa? Pentingkan diri! Isnin hari tu aku kol kau tnye apa yg masuk PAI kan, kau ckp nk text aku. smp da hbs trial, HADO kau text aku ? Takde kan?!

2-Kuat merajuk aku ni ada sebab la ngeng! Kau apa tahu yg tersirat dalam hati aku! Now, kau jgn la nk libatkan diorg. Hal ni, kau dan aku je kan? Tak ada kaitan dgn diorang pun! Faham?!

3- Skrg isu kau dan aku, jgn babitkan orang lain boleh? 'Ktorg still nk kawan ngan kau even kau anggap ktorg tak bermakna' Oh yeah? Bukan tak bermakna, tapi kau tak sama mcm kawan2 kt alamin! Ada je antara korg yg bermakna cuma aku malas nk tunjuk2, kang kata aku tu la, ni la. Whatever = =

4- Kau sakit hati tak bila apa yg kau buat betul tapi orang lain salahkan kata kau buat salah?! Kau pernah rasa kan sakitnya hati? Macam hari tu, masa tuisyen akaun, kau terus diam bila jwpn kau sbnye betul, tapi diorg salahkan kan? YEAH! itu perasaan aku semalam

5- Aku saja nak buat lawak, kau perli aku '' DA HABIS DA? '' then semua, HAHAHAHAHAHAHA, kan aku. Woiiiii kau fikir la sket, aku ada perasaan weh. Aku time tu da nak nangis da sbb kau malukan aku mcm tu! Kau hadoo? Bila aku annonying sket kau merajuk jugak kan?

6- Aku cakap bila nk hbes spm? Novel berderet beratur tunggu aku, kau balas hape "kina baca la al-quran" Hey, aku tahu la aku baca al-quran. So? Kau belum tentu baca kan? Bulan ramadhan ada baca? JANGAN MENASIHATKAN ORANG APA YG KAU TAK BUAT! faham?!

SUDAHLAAAAAH AKU MALAS NAK BERPANJANGAN. AKU MALAS NAK GADOH-GADOH. AKU TUNGGU MASA NAK HABIS SPM, THEN TAK PAYAH JMP KAU, AKU TUKAR NO, AKU PRIVATE FB *erk, skrg da buat da pun xp* AKU TUKAR LINK BLOG AKU. OKAY? Till here, kbai.

Wassalam!